Κυριακή 15 Μαΐου 2011

ΧΩΡΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ...

Στην  ζωή  μου  ποτέ  δεν  διάλεξα  παρακαμπτήριες  οδούς….

Δεν   επέλεξα  εύκολες  προσβάσεις…

Δεν  μπήκα  σε  διαδικασίες  για  «να  κόψω  δρόμο»  και  να  κερδίσω  αποστάσεις….

Όχι…

Προχώρησα  όπως  ένιωθα…

Και  όπως  νόμιζα  ότι  έτσι  έπρεπε…

Αγγίζω  όλα  τα  προβλήματα  όπως  τα  συναντώ....


Δεν  προπαρασκευάζομαι  για  να  δεχθώ  κάποιες  καταστάσεις….

Δεν  προτιμώ  τις  προετοιμασίες…

Δεν  θέλω  να  μου  ανοίγουν  την  πόρτα  και  τα  παράθυρα….

Προτιμώ  να  το  κάνω  μόνη  μου.
Και  δόξα  Τον  Θεό,  τα  κατάφερα….

Γιατί  αν  είχα  μπει  στον  χορό  και  τον  χώρο  των  μελετών  δεν  θα  είχα  καταφέρει  τίποτα…

Όταν  άνοιγα  το  βήμα  μου  και  τα  φτερά  μου,  όταν  έμπαινα  σε  χώρους  ξένους,  όταν  σήκωνα  το  ανάστημά  μου,  Εγώ,  το  κοριτσάκι  που  σπούδασα  ολομόναχη έχοντας  ένα  λάστιχο  να  δένω τα  βιβλία,  που  αρίστευα  πάντα,  που  έμπαινε  μπροστά  σε  κάθε  προσπάθεια,  που  έμενα  ΜΟΝΗ  και  ΜΟΝΗ  έδινα  καθημερινά  τον  αγώνα  μου….

Και  πάλι  προχωρούσα  χωρίς  προγραμματισμούς  και  μελέτες…

Και  αυτό  γιατί….

Γιατί  οι  ΜΕΛΕΤΕΣ  είναι  χρήσιμες  και  ίσως  απαραίτητες,  όταν  έχεις  200.000  ή  400.000  και  έχεις  φιλοδοξίες  να  προωθήσεις  πάνω  τους  άλλες  400.000!!!

Όταν  δεν  έχεις  χρήματα  παρά  μόνο  από  την  δουλειά  σου  και  εάν  δεν  δουλέψεις  δεν  έχεις  τίποτα  τι  μελέτες  να  κάνεις;;;

Ποιο  κέφι  θα  έχεις  για  να  κάνεις  αναλύσεις;;;

Τότε  αυτές  τις  ώρες  ενός  χορού  αλά  Ζάλογγο,  το  μόνο  που  έχεις  να  βάλεις  στο  τραπέζι,  το  μόνο  που  χρειάζεται  να  υπολογίσεις,  το  μόνο  που  σου  μένει  να  κάνεις,  να  ζυγίσεις,  να  μετρήσεις,  είναι  ένα  και  μόνο:  ΤΗΝ  ΨΥΧΗ!!!!!!!

Ναι…

ΤΗΝ  ΨΥΧΗ!!!

Την  έχεις;;;

Είσαι  αποφασισμένη  να  την  ξοδέψεις  ΟΛΟΚΛΗΡΗ  αν  χρειασθεί  πολεμώντας;;; Είσαι  αποφασισμένη  να  την  διαφυλάξεις  από  προτάσεις  και  πειρασμούς;;;

Μπορείς  να  την  σηκώσεις  ψηλά  από  τα  μικρά,  να  φωνάξεις  μαζί  της,  την  μαγική  λέξη  της  νίκης:  ΑΕΡΑ;;;;!!!!!!

Ναι…

Μόνο  Ψυχή  χρειάζεται  όταν  ανεβαίνεις  εσύ  η  ξενόφερτη….

Όταν  σε  κοιτάνε  περίεργα…όταν  σε  ρωτούν  με  το  βλέμμα  τους:

Η  κυρία  τι  θέλει  εδώ  η  κυρία;;;;

Τότε  η  ΨΥΧΗ  χρειάζεται  να  σηκώσει  το  λάβαρό  της,  να  τους  αλαφροπατήσεις  χωρίς  να  ζητήσεις  συγγνώμη… έτσι  για  να  σε  περάσουν  για  βλάχα,  αλλά  και  να  υπολογίσουν  ότι  αύριο,  αν  χρειασθεί  θα  τους  γδάρεις  με  την  πένα  σου  χωρίς  να  υπολογίσεις  τα  ονόματά  τους,  την  δόξα  τους,  το  χρήμα  τους….

Και  όταν  το  όνειρο  το  έκανα  πράξη…και  μεγαλώνει  καθημερινά  η  παρέα… εγώ  χαμογελώ  γιατί  ΓΝΩΡΙΖΑ  και  ΓΝΩΡΙΖΩ…

Ναι,  Αγαπημένοι  μου…

Γνωρίζω  ότι  σε  κάποιες  Μάχες,  σε  κάποιες  Αναμετρήσεις,  κάποιες  φορές,  γίνεται  νικητής  Η  ΨΥΧΗ…

Η  Ψυχή  που  έχει  για  Γεωγραφία,  Γεωμετρία,  Χημεία,  Ιχνογραφία  την  ΑΠΟΦΑΣΗ,  την  ΑΠΟΦΑΣΗ,  την  ΑΠΟΦΑΣΗ!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: